Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki (CROSBI ID 148161)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 133-147

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo

hrvatski

Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki

Ciljevi ovog empirijskog istraživanja bili su utvrditi utjecaj intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu i poznatost marke, i analizirati utjecaj percipirane kvalitete i poznatosti marke na lojalnost marki. Definiran je model strukturnih jednadžbi na temelju kojega su identificirani intenzitet i smjer kretanja specificiranih varijabli. Model je testiran na uzorku od 956 studenata. Analizirane su tri kategorije fizičkih proizvoda i tri kategorije usluga. Strukturnim modelom su potvrđene hipoteze. Što je veći intenzitet distribucije, veći su percipirana kvaliteta i poznatost marke. S druge strane, ako su veći percipirana kvaliteta i poznatost marke veća će biti i lojalnost marki. U radu su diskutirane strateške implikacije rezultata. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja distribucijom i markama.

intenzitet distribucije; percipirana kvaliteta; poznatost marke; lojalnost marki

nije evidentirano

engleski

A structural model of the impacts of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyalty

nije evidentirano

distribution intensity; perceived quality; brand awareness; brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2008.

133-147

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija