Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Value orientations and studying in school-leisure conflict: A study with samples from five countries (CROSBI ID 148210)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hofer, Manfred ; Schmid, S. ; Fries, S. ; Živković, Ilija ; Dietz, F. Value orientations and studying in school-leisure conflict: A study with samples from five countries // Learning and individual differences, 19 (2009), 1; 101-112

Podaci o odgovornosti

Hofer, Manfred ; Schmid, S. ; Fries, S. ; Živković, Ilija ; Dietz, F.

engleski

Value orientations and studying in school-leisure conflict: A study with samples from five countries

The relations between students' value orientations and experiences of motivational interference during studying following conflicts between learning and leisure activities were investigated in a self-report study. Overall, 1075 adolescents, mostly from Catholic schools, in Bosnia-Herzegovina (n=203), India (n-200). Paraguay (n=96), Spain (n=442), and the US (n=134), participated. The samples varied substantially in terms of modern and postmodern value orientations, experience of motivational interference during studying, and time invested in studying. By controlling for age. gender, and economic capital, postmodern value orientation was positively related to conflict frequency and experience of motivational interference during learning, and negatively related to time investment. For modern value orientation, the relations were almost reversed. Despite the considerable differences between the sample means, the study revealed some consistency in the relations between the variables across the samples, which indicates that most of the relations can be generalized.

Value orientation; School-leisure conflict; Motivational interference; Comparative study

U ovom empirijskom istraživanju opisuju se odnosi studentskih orijentacija prema vrijednostima i iskustvo motivacijskog konflikta za vrijeme samog učenja i obavljanja domaćih zadataka. Također se analiziraju unutarnji konflikti između slobodnog vremena i obaveze prema školskim dužnostima. Istraživanje je provedeno na 1075 adolescenta iz Bosne i Hercegovine, Indije, Paragvaja, Španjolske i Amerike (SAD), u franjevačkim školama izuzev Bosne i Hercegovine. Uzorci različitih zemalja značajno se razlikuju u terminima moderne i post-moderne orijentacije prema vrijednostima, iskustva motivacijskog konflikta za vrijeme učenja te vremena provedenog za studij. Post-moderna vrijednosna orijentacija je pozitivni faktor u smanjenju konfliktnih situacija te slabijem iskustvu motivacijskih poteškoća ali se negativno odražava na adekvatno korištenje slobodnog vremena. Moderna vrijednosna orijentacija studenata ukazuje na obrnuto stanje, vidljivo i u drugoj studiji sličnog karaktera a to je: adolescenti se slabije orijentiraju na buduću karijeru, imaju previše slobodnog vremena i skloni su svoje školske obveze zanemarivati na račun izlazaka s prijateljima i zabava.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1)

2009.

101-112

objavljeno

1041-6080

Povezanost rada

Psihologija

Indeksiranost