O socijalnom poduzetništvu u svijetu i u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 148491)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Škrtić, Marica ; Mikić, Mihaela
hrvatski
O socijalnom poduzetništvu u svijetu i u Republici Hrvatskoj
Socijalno poduzetništvo kao koncept koji integrira stvaranje ekonomske i socijalne vrijednosti, prisutan je u teoriji i u praksi već jedno stoljeće, i to na globalnoj razini. Isto tako i poduzetništvo u privatnom sektoru može djelovati u socijalnom duhu. Većina poduzeća i organizacija u privatnom sektoru stvara značajne društvene vrijednosti u obliku zaposlenja, unapređenja uvjeta rada, konkurentskog okruženja, pružanja potrebnih proizvoda i usluga, a i sam porez koji ti subjekti plaćaju dalje se koristi u socijalne svrhe. S konceptom socijalnog poduzetništva hrvatska javnost upoznata je tek nedavno, dok je sam snažniji razvoj broja socijalnih poduzetnika započeo nakon Domovinskog rata.
socijalno poduzetništvo; društvene promjene; socioekonomske strukture; poslovana etika
nije evidentirano
engleski
On Social Entrepreneurship in the World and the Republic of Croatia
nije evidentirano
social entrepreneurship; social changes; socioeconomic structure; business ethics
nije evidentirano