Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu (CROSBI ID 546179)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić Neven
hrvatski
Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu
Domski odgoj ne treba oponašati život u obitelji, niti može nadoknaditi njenu odgojnu funkciju. Odgojna praksa u domovima pretpostavlja primjenu različitih modela (prema mogućnostima i potrebama odgojenika), koji će se provoditi kroz demokratski, partnerski i pluralistički odnos. Složenost domskog odgoja proizlazi iz specifičnog ustroja domova, njihove pedagoške, psihološke i socijalne orijentacije, koja tek u kontekstu kurikularnog pristupa može doći do punog izražaja. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u domu ovisit će, u velikoj mjeri, od strukture interkulturalnog kurikuluma, a prema kulturnoj integraciji, implementaciji u odgojno-obrazovnoj praksi i interkulturalnoj domskoj zajednici. U prostoru između sudjelovanja/uključivanja i učenja "živjeti zajedno" omogućeno je nastajanje i djelovanje interkulturalne domske zajednice. Kako bi se interkulturalni proces neposredno provodio/zaživio, uz obrazovnu komponentu neophodna je odgojna. Učenički dom prestaje biti samo mjesto stjecanja interkulturalnih spoznaja, već kontinuiranog "učenja" (su)života, suradnje, tolerancije, ravnopravnosti... u kojem neposredno sudjeluju učenici, odgojitelji, roditelji i okružje.
učenički dom; interkulturalni odgoj i obrazovanje; domski kurikulum
nije evidentirano
engleski
Intercultural Education in Boarding School
nije evidentirano
Boarding School; Intercultural Education; Boarding school Curricullum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Različitosti su naše bogatstvo
pozvano predavanje
17.11.2008-18.11.2008
Zagreb, Hrvatska