Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma (CROSBI ID 546180)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma
Oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvorno upravljanje i vođenje doma, koncepcijski obuhvaća: • Organizaciju: Ljudi koji rade zajedno koordinirajući svoje postupke radi postizanja određenog cilja • Cilj: Željeno buduće stanje kojeg institucija/dom hoće postići • Menadžment: Proces korištenja organizacijskih resursa kako bi se postigao cilj putem planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole. Pedagoški menadžment doma znači ostvarenje pedagoških ideja o domu u domu, vođenje socijalnih procesa u domu usklađivanjem pedagoških ideja (teorija odgoja i obrazovanja) sudionika domskog života – odgojenika, odgajatelja i domskog okružja. Promjene doma realiziraju se kroz ciklus koji obuhvaća: razvijanje vizije doma, sagledavanje bitnih odrednica (prednosti i slabosti) postojećeg stanja u svijetlu vizije, određivanje cilja i prioritetnih područja unapređivanja, izradu plana zadataka koje želimo postići i mjera uspješnosti, ponovnog sagledavanja temeljnih odrednica nove situacije u učeničkom domu, promjene vizije i novog ciklusa.
učenički dom; pedagoško vođenje; upravljanje
nije evidentirano
engleski
Boarding School Management and Expertly Pedagogical Leadership
nije evidentirano
Boarding Shool; Leadership; Management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Menadžement i liderstvo u upravljanju učeničkim domom
pozvano predavanje
21.04.2008-22.04.2008
Zadar, Hrvatska