Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma (CROSBI ID 546180)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hrvatić, Neven Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma. 2008

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Upravljanje i stručno-pedagoško vođenje učeničkog doma

Oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvorno upravljanje i vođenje doma, koncepcijski obuhvaća: • Organizaciju: Ljudi koji rade zajedno koordinirajući svoje postupke radi postizanja određenog cilja • Cilj: Željeno buduće stanje kojeg institucija/dom hoće postići • Menadžment: Proces korištenja organizacijskih resursa kako bi se postigao cilj putem planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole. Pedagoški menadžment doma znači ostvarenje pedagoških ideja o domu u domu, vođenje socijalnih procesa u domu usklađivanjem pedagoških ideja (teorija odgoja i obrazovanja) sudionika domskog života – odgojenika, odgajatelja i domskog okružja. Promjene doma realiziraju se kroz ciklus koji obuhvaća: razvijanje vizije doma, sagledavanje bitnih odrednica (prednosti i slabosti) postojećeg stanja u svijetlu vizije, određivanje cilja i prioritetnih područja unapređivanja, izradu plana zadataka koje želimo postići i mjera uspješnosti, ponovnog sagledavanja temeljnih odrednica nove situacije u učeničkom domu, promjene vizije i novog ciklusa.

učenički dom; pedagoško vođenje; upravljanje

nije evidentirano

engleski

Boarding School Management and Expertly Pedagogical Leadership

nije evidentirano

Boarding Shool; Leadership; Management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Menadžement i liderstvo u upravljanju učeničkim domom

pozvano predavanje

21.04.2008-22.04.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija