Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima (CROSBI ID 148625)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bonacin, Dobromir
hrvatski
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima
Svrha ovog rada bila je identifikacija aktualnog stanja 775 ispitanika uzrasta 7 - 21 godine i usporedba s očekivanim vrijednostima prema procesnom modelu Bonacina iz 2004.g. Primjenjeno je 14 varijabli modificirane Eurofit baterije, a podaci su transformirani u jednostavni oblik s grafičkim prikazom radi lakšeg razumijevanja. Identificirano je razdoblje početka osnove škole (I – IV razred) s premašenim očekivanjima, te srednja škola s izrazitim ukupnim podbačajem. Kroz više razrede osnovne škole (V – VIII razred) može se registrirati očekivano stanje. Predloženo je ozbiljno preispitivanje planova i programa, kao i drugih postavki poput kvalitete rada kadra, za prevladavanje ovog stanja. Vjerojatno je u takvu evaluaciju potrebno uključiti širu zajednicu, jer je problem ne samo ozbiljan, već i iznimno kompleksan, s mogućim dugoročnim posljedicama.
procesi; razvoj; kontinuum
nije evidentirano
engleski
Status congruence of 7-21 years old students with expected konstructive processes
nije evidentirano
processes; development; continuum
nije evidentirano