Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima (CROSBI ID 546250)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bonacin, Dobromir
hrvatski
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima
Svrha ovog rada bila je identifikacija aktualnog stanja 775 ispitanika uzrasta 7 - 21 godine i usporedba s očekivanim vrijednostima prema procesnom modelu Bonacina iz 2004.g. Primjenjeno je 14 varijabli modificirane Eurofit baterije, a podaci su transformirani u jednostavni oblik s grafičkim prikazom radi lakšeg razumijevanja. Identificirano je razdoblje početka osnove škole (I – IV razred) s premašenim očekivanjima, te srednja škola s izrazitim ukupnim podbačajem. Kroz više razrede osnovne škole (V – VIII razred) može se registrirati očekivano stanje. Predloženo je ozbiljno preispitivanje planova i programa, kao i drugih postavki poput kvalitete rada kadra, za prevladavanje ovog stanja. Vjerojatno je u takvu evaluaciju potrebno uključiti širu zajednicu, jer je problem ne samo ozbiljan, već i iznimno kompleksan, s mogućim dugoročnim posljedicama.
procesi; razvoj; kontinuum
nije evidentirano
engleski
Status congruence of 7-21 years old students with expected konstructive processes
nije evidentirano
processes; development; continuum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
145-151.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference
doc.dr.Duško Bjelica
Podgorica: CSA
Podaci o skupu
V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference
ostalo
02.04.2009-04.04.2009
Podgorica, Crna Gora