Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće (CROSBI ID 37820)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
hrvatski
Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće
U postojećim se tržišnim uvjetima, ističe potreba definiranja jasne tržišne pozicije i tržišnog repozicioniranja po višim cjenovnim i kvalitativnim razredima i po proizvodima više dodane vrijednosti. Razvijanje vlastitoga proizvoda važan je čimbenik konkurentskih prednosti. Preduvjeti razvitka vlastitoga proizvoda jesu veća ulaganja u istraživanje i razvoj, marketing, vlastitu robnu marku i u razvijanje vlastite prodajne mreže. U konačnici proizvodno-tržišna orijentacija na vlastiti proizvod omogućuje ostvarivanje veće profitabilnosti, veće proizvodnosti i time se otvaraju mogućnosti za isplaćivanje viših plaća. No, niska razina akumulativnosti, niske plaće i nedostatak stručnih kadrova sprečavaju intenziviranje tehnološke opremljenosti rada, transfera znanja i tehnologije i ulaganja u istraživanje i razvoj.
industrija tekstila i odjeće, Hrvatska, tržišni čimbenici, marketing, robne marke, istraživanje i razvoj, kanali distribucije
nije evidentirano
engleski
An analysis of market factors of the textile and clothing business sector in Croatia
nije evidentirano
textile and clothing industry, Croatia, market factors, marketing, brands, research and development, distribution channels
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-136.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb
2008.
978-953-6030-36-1