Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće (CROSBI ID 37820)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo et al. (ur.). Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 121-136

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

hrvatski

Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće

U postojećim se tržišnim uvjetima, ističe potreba definiranja jasne tržišne pozicije i tržišnog repozicioniranja po višim cjenovnim i kvalitativnim razredima i po proizvodima više dodane vrijednosti. Razvijanje vlastitoga proizvoda važan je čimbenik konkurentskih prednosti. Preduvjeti razvitka vlastitoga proizvoda jesu veća ulaganja u istraživanje i razvoj, marketing, vlastitu robnu marku i u razvijanje vlastite prodajne mreže. U konačnici proizvodno-tržišna orijentacija na vlastiti proizvod omogućuje ostvarivanje veće profitabilnosti, veće proizvodnosti i time se otvaraju mogućnosti za isplaćivanje viših plaća. No, niska razina akumulativnosti, niske plaće i nedostatak stručnih kadrova sprečavaju intenziviranje tehnološke opremljenosti rada, transfera znanja i tehnologije i ulaganja u istraživanje i razvoj.

industrija tekstila i odjeće, Hrvatska, tržišni čimbenici, marketing, robne marke, istraživanje i razvoj, kanali distribucije

nije evidentirano

engleski

An analysis of market factors of the textile and clothing business sector in Croatia

nije evidentirano

textile and clothing industry, Croatia, market factors, marketing, brands, research and development, distribution channels

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-136.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Zagreb: Ekonomski institut Zagreb

2008.

978-953-6030-36-1

Povezanost rada

Ekonomija