Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće (CROSBI ID 37825)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
hrvatski
Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće
Koristeći se strategijskom mapom zasnovanom na balanced scorecard metodologiji, u ovom su poglavlju definirane odrednice tržišnog repozicioniranja hrvatske industrije tekstila i odjeće. Razvijena je strategijska mapa za hrvatsku industriju tekstila i odjeće. Mapa se sastoji od četiri dijela: financijskih ciljeva, kupaca, unutarnjeg poslovnog procesa, procesa učenja i rasta.
strategijska mapa, tržišno pozicioniranje, industrija tekstila i odjeće
nije evidentirano
engleski
Strategy map for the Croatian textile and clothing industry
nije evidentirano
strategy map, market-based positioning, textile and clothing industry
nije evidentirano
Podaci o prilogu
228-242.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb
2008.
978-953-6030-36-1