Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće (CROSBI ID 37825)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo et al. (ur.). Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 228-242

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

hrvatski

Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće

Koristeći se strategijskom mapom zasnovanom na balanced scorecard metodologiji, u ovom su poglavlju definirane odrednice tržišnog repozicioniranja hrvatske industrije tekstila i odjeće. Razvijena je strategijska mapa za hrvatsku industriju tekstila i odjeće. Mapa se sastoji od četiri dijela: financijskih ciljeva, kupaca, unutarnjeg poslovnog procesa, procesa učenja i rasta.

strategijska mapa, tržišno pozicioniranje, industrija tekstila i odjeće

nije evidentirano

engleski

Strategy map for the Croatian textile and clothing industry

nije evidentirano

strategy map, market-based positioning, textile and clothing industry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

228-242.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Zagreb: Ekonomski institut Zagreb

2008.

978-953-6030-36-1

Povezanost rada

Ekonomija