Redizajn vizualnog identiteta poduzeća "Point d.o.o." (CROSBI ID 352511)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tkalec, Željka
Brozović, Maja
hrvatski
Redizajn vizualnog identiteta poduzeća "Point d.o.o."
Potrebe za redizajnom javljaju se zbog cikličkih promjena u tehnologiji, sustavima i procesima. Budući da poduzeće postoji već 20-ak godina na tržištu, pojavila se potreba za osvježenjem i promjenom vizualnog identiteta. Redizajnom će se obuhvatiti i proizvodi poduzeća koji do sada nisu imali konkretno osmišljen dizajn, te svi popratni materijali za promociju poduzeća. Cilj je osmisliti i izraditi "brand" poduzeća, njegovih proizvoda i usluga, kako bi ih učinili prepoznatljivim na tržištu, te kako bi ih uklopili u identitet poduzeća.
redizajn; dizajn; rebranding; knjiga vizualnih standarda
nije evidentirano
engleski
Redesign the visual identity of the "Point Ltd."
nije evidentirano
redesign; design; rebranding; visual standards manual
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
23.03.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb