Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Početnica kao čimbenik postignuća u čitanju i pisanju (CROSBI ID 546575)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Grahovac-Pražić, Vesna Početnica kao čimbenik postignuća u čitanju i pisanju // Rano učenje hrvatskog jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb, 2008. str. 368-381

Podaci o odgovornosti

Grahovac-Pražić, Vesna

hrvatski

Početnica kao čimbenik postignuća u čitanju i pisanju

Početnica je prvi udžbenik u djetetovoj školskoj praksi, a čitanje i pisanje omogućuje mu uključivanje u život. U radu se istražuje povezanost postignuća u čitanju i pisanju s obzirom na početnice za koje su se učitelji opredijelili. Istraživanje se sastoji u utvrđivanju stupnja ovladanosti učenika čitanjem i pisanjem na kraju školske godine 2007./2008. Provedeno je u trima odjelima triju različitih škola u Ličko-senjskoj županiji, i to u Gospiću, Senju i Korenici. U školama su korištene početnice Prvi korci autora Bežen, Budinski, Tajna slova 1 autora Zokić, Bralić te Početnica knjiguljica autora Štanger Velički, Jakovljević Rogić. Istraživanje uključuje brzinu čitanja, razumijevanje teksta, ovladanost pisanjem te analizu s obzirom na početnice po kojima se radilo.

čitanje; pisanje; početnica; postignuće

nije evidentirano

engleski

The Initial Readers as a Factor Affecting Attainments in Reading and Writing

nije evidentirano

reading; writing; initial reader; attainments

nije evidentirano

Podaci o prilogu

368-381.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rano učenje hrvatskog jezika 2

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb:

978-953-7210-15-1

Podaci o skupu

Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-2)

predavanje

13.11.2008-15.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija