Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikološka analiza vizualnih kriterija za procjenu uspjeha parlamentarnih stranaka (CROSBI ID 149044)

Prilog u časopisu | stručni rad

Plenković, Mario ; Mustić, Daria ; Hadžić, Slobodan ; Radoš, Goran Komunikološka analiza vizualnih kriterija za procjenu uspjeha parlamentarnih stranaka // Informatologia (Zagreb), 41 (2008), 4; 308-326

Podaci o odgovornosti

Plenković, Mario ; Mustić, Daria ; Hadžić, Slobodan ; Radoš, Goran

hrvatski

Komunikološka analiza vizualnih kriterija za procjenu uspjeha parlamentarnih stranaka

Vizualni elementi poruke ostvaruju svoju funkciju samo ako se poštuju kriteriji uspješnog grafičkog oblikovanja i komunikološke strukture čovjeka, koji u obzir uzimaju psihofiziološke osobine ljudskoga oka, osnovne zakonitosti percepcije i vanjske faktore (medij, mjesto izlaganja). U radu se obrađuje problematika uspješnog korištenja vizualnih elemenata kod vanjskog oglašavanja na primjeru promidžbenih jumbo-plakata hrvatskih političkih stranaka. Istraživanje je usmjereno propitivanje da li su političke stranke oblikovale svoje plakate u skladu sa profesionalnim kriterijima grafičkog dizajna. U radu se preispituje uspješnost oblikovanja ključnih vizualnih elemenata. Teorijska rasprava je provedena kroz formiranje i analizu strukture profesionalnih kriterija za korištenje vizualnih elemenata, te analizu njihove primjene na promidžbenim plakatima političkih stranaka.

jumbo plakati; vizualna procjena; grafički dizajn

nije evidentirano

engleski

Communication analysis of visual criteria for evaluation of success of parliamentary parties

nije evidentirano

billboards; visual estimation; graphic design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (4)

2008.

308-326

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost