Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom (CROSBI ID 546873)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Karić, Marijan
hrvatski
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom
U području definiranja postupka mjerenja uspješnosti sa stajališta kupaca. Zadovoljstvo kupaca zahtijeva ispunjavanje očekivanja kupaca u tri važna područja, koja je potrebno mjeriti. To su područja zadovoljavanja potreba kupaca, osjetljivost prema kupcima i pravovremenost u odgovoru na potrošačke zahtjeve. Autor ističe ulogu menadžera koji mora pratiti, mjeriti i prikupljati informacije o svim pojavama u poduzeću koje se nalaze pod njegovom kontrolom, a utječu na zadovoljstvo kupaca. Tako će poduzeće biti u položaju lakše rješavati nastale probleme u ključnom području osiguravanja konkurentnosti.
Potrošačko zadovoljstvo
nije evidentirano
engleski
Consumer satisfaction measurement in the function of retail management
nije evidentirano
Consumer satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-296.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Osmi međunarodni znanstveni skup « ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ;
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-052-0
Podaci o skupu
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
predavanje
12.11.2008-12.11.2008
Osijek, Hrvatska