Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom (CROSBI ID 546873)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Karić, Marijan Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom // Osmi međunarodni znanstveni skup &laquo ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu&raquo ;. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 279-296

Podaci o odgovornosti

Karić, Marijan

hrvatski

Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom

U području definiranja postupka mjerenja uspješnosti sa stajališta kupaca. Zadovoljstvo kupaca zahtijeva ispunjavanje očekivanja kupaca u tri važna područja, koja je potrebno mjeriti. To su područja zadovoljavanja potreba kupaca, osjetljivost prema kupcima i pravovremenost u odgovoru na potrošačke zahtjeve. Autor ističe ulogu menadžera koji mora pratiti, mjeriti i prikupljati informacije o svim pojavama u poduzeću koje se nalaze pod njegovom kontrolom, a utječu na zadovoljstvo kupaca. Tako će poduzeće biti u položaju lakše rješavati nastale probleme u ključnom području osiguravanja konkurentnosti.

Potrošačko zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

Consumer satisfaction measurement in the function of retail management

nije evidentirano

Consumer satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

279-296.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi međunarodni znanstveni skup &laquo ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu&raquo ;

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-052-0

Podaci o skupu

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

predavanje

12.11.2008-12.11.2008

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija