Analiza stavova o prihvatljivosti školskog informacijskog sustava H@cko (CROSBI ID 149252)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Salkić, Hadžib ; Bonacin, Dobromir
hrvatski
Analiza stavova o prihvatljivosti školskog informacijskog sustava H@cko
U radu je predstavljena analiza rezultata o problemu informiranosti zainteresiranih djelatnika za primjenu i korištenje informacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnom procesu na temelju ankete provedene na 187 ispitanika, djelatnika osnovnih i srednjih škola u Srednjebosanskoj županiji (BiH). Predmet rada su predstavnici posebno zainteresiranih stranaka u procesu edukacije, a cilj je istražiti i kritički ocjeniti mogućnost primjene školskoga informacijskog sustava koji se može koristiti u osnovnim i srednjim školama za praćenje njihova rada, te utvrđivanje potreba i mogućnosti svih čimbenika obrazovnog procesa za kvalitetnu primjenu informacijskog sustava i novih tehnologija. Rezultati su pokazali da najveći broj anketiranih prihvaća nove tehnologije kao alat kojim je moguće unaprijeđenje nastavnog procesa. Primjenjivost istraživanja je nedvojbena, jer će temeljem rezultata biti argumentirana provedba sustava u sredini u kojoj je istraživanje provedeno. Moguća se ograničenja istraživanja odnose na prostor provedbe, iako se može očekivati utjecaj na druge sredine u BiH. Znanstveni se prinos odnosi na utvrđivanje stanja, stoga je u tom smislu istraživanje jasno aplikativno usmjereno.
računala; mreže; obrazovanje; praćenje; analiza; informacijski sustavi
nije evidentirano
engleski
Analysis of attitudes towards acceptability of the school information system H@cko
nije evidentirano
computers; networks; education; observation; analysis; information systems
nije evidentirano