Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja (CROSBI ID 149254)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mikota, Miroslav ; Brozović, Maja ; Pavlović, Ivana
hrvatski
Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja
Marketing tekstilne i odjevne industrije za promociju modnih noviteta koristi i medije vanjskog oglašavanja. Kvaliteta fotografske prezentacije ovisi u prvom redu o samom dizajnu odjevnog predmeta, kreativnom radu fotografa, ali i o reprodukciji boja tkanina i ljudske kože. Kako su muške i ženske osobe glavni nositelji tekstilnih proizvoda, i sama kvaliteta reprodukcije boje kože utječe na cjelokupan doživljaj reklamne poruke. U radu su istraživane promjene boja kroz cjelokupan proces realizacije medija vanjskog oglašavanja od faze snimanja, obrade, do ispisa na uređajima koji se koriste. Kvaliteta prezentacije ispitivana je objektivnim instrumentalnim mjerenjem i subjektivnom vizualnom procjenom promatrača. Pokazalo se da na cjelokupan doživljaj poruke utječe više opći dojam promatrača od same kvalitete reprodukcije boja.
vanjsko oglašavanje; fotografija; modni noviteti; razlika boja; ispis mlazom tinte (ink-jet)
nije evidentirano
engleski
Quality of the photo presentation of fashion novelties in the media of out-of-home advertising
nije evidentirano
out-of-home advertising; photography; fashion novelties; color difference; inkjet printout
nije evidentirano