Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma (CROSBI ID 547079)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma
Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (personalizirajuća) - razvoj osobnosti ostvarivanje cilja i zadataka odgoja i obrazovanja, socijalizacijska (institucionalno posredovanje tipičnih obrazaca ponašanja, škola/dom kao medij socijalne komunikacije) i integracijska (integracija u skupinu, razred, zajednicu, tim), pretpostavljaju suodnos povoljnog(školskog/domskog) ozračja i odnosa između škole/doma (kao institucije) i okoline.
kurikularno planiranje; dom; odgoj; škola; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Curricular Planing: Educational School/Boarding School Curriculum
nije evidentirano
Curricular Planing; Boarding School; Education; School; Curricullum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Razvojno planiranje i kurikulum
pozvano predavanje
22.04.2009-22.04.2009
Zagreb, Hrvatska