Sukonstrukcija domskog kurikuluma (CROSBI ID 547117)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Sukonstrukcija domskog kurikuluma
Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje.
kurikulrano planiranje; domski kurikulum; sukonstrukcija
nije evidentirano
engleski
Co-construction Boarding School Curriculum
nije evidentirano
Curricular Planing; Boarding School Curriculum; Co-construction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Kurikularno domsko planiranje
ostalo
26.04.2009-27.04.2009
Zadar, Hrvatska