Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari (CROSBI ID 352822)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Basara, Mateja
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari
Svrha ovog završnog rada je ukazati na važnost unapređenja prodaje kao sastavnog dijela promocije te prikazati kako unapređenje prodaje djeluje na poticanje potrošača, poticanje trgovine i na poticanje poslovanja i prodajnog osoblja. U ovom završnom radu pored unapređenja prodaje govori se o funkcijama, instrumentima, ciljnim segmentima i svrsi unapređenja prodaje. Saka komponenta unapređenja prodaje prikazuje se na primjeru Karlovačke pivovare.
Unapređenje prodaje; Karlovačka pivovara
nije evidentirano
engleski
Karlovačka pivovara sales promotion
nije evidentirano
Sales promotion; Karlovačka pivovara
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
22.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka