Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški splet kao rezultat marketinške strategije na primjeru "Konzuma" d.d. (CROSBI ID 352917)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lukić, Đurđica Marketinški splet kao rezultat marketinške strategije na primjeru "Konzuma" d.d. / Segetlija, Zdenko (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2009

Podaci o odgovornosti

Lukić, Đurđica

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Marketinški splet kao rezultat marketinške strategije na primjeru "Konzuma" d.d.

Kako bi se u pojedinim organizacijama, pa tako i onim trgovinskim, marketing primjenjivao na što adekvatniji način i kako bi polučio što bolje rezultate, organizacije se koriste određenom kombinacijom marketinških instrumenata zvanom marketinški miks ili marketinški splet. No, tek kada odabere svoju sveukupnu konkurentnu marketinšku strategiju, tvrtka je spremna za detaljno planiranje spleta marketinga. Razvijanje marketinških strategija i planiranje marketinškog spleta dio je procesa upravljanja marketingom. Strategija marketinga obuhvaća temeljna načela putem kojih marketinška uprava očekuje ostvarenje svojih poslovnih i marketinških ciljeva na ciljnom tržištu. Za svaku opću strategiju marketinga potrebno je specificirati marketinški miks (splet). Marketinški splet je jedna (najbolja) od velikog broja mogućih kombinacija instrumenata marketinga. U literaturi je najčešća podjela na četiri instrumentalna područja marketinga, poznata kao "4P", a to su proizvod, cijena, promidžba i distribucija. Kada je riječ o trgovinskom poduzeću, najčešće se obrađuje marketinški splet u maloprodaji tj. maloprodajni splet kojeg čine splet dobara i usluga, komunikacijski splet i splet fizičke distribucije. Maloprodajni splet prikazuje se i u obliku "6P" kojeg čine: proizvod, ljudi, predstavljanja, promocija, mjesto i cijena. Kada se govori o proizvodu riječ je o dubini i širini asortimana trgovačke robe. Ljudi su ti koji pružaju usluge potrošačima, te izgledom i ponašanjem utječu na imidž prodavaonice. U prodavaonici se predstavljaju proizvodi koji se nude, a poseban značaj pripada razmještaju robe u prodavaonici i prodajnoj atmosferi. Promocija se odnosi na osobnu prodaju, oglašavanje, publicitet i odnose s javnošću, unaprjeđivanje prodaje, usluge kupcima. U kontekstu mjesta bitni su lokacija prodavaonice i njezino radno vrijeme. Kod cijene su važna temeljna opredjeljenja, a za tim i sniženja, povišenja, određivanje linija cijena te diskontiranje. U ovome su radu prikazane su teorijske spoznaje o marketinškom spletu kao rezultatu marketinške strategije, s naglaskom na maloprodajni splet, a isto je analizirano na najvećem hrvatskom maloprodajnom lancu "Konzumu" d.d.

upravljanje marketingom; marketinška strategija; marketinški splet (miks); maloprodajni splet

nije evidentirano

engleski

Marketing mix as a result of marketing strategy on example of "Konzum" d.d.

nije evidentirano

marketing management; marketing strategy; marketing mix; retail mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

19.05.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija