Karakteristike i mogućnosti b-learning modela učenja i poučavanja na daljinu kroz perspektivu studenta (CROSBI ID 547779)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dumančić, Mario
hrvatski
Karakteristike i mogućnosti b-learning modela učenja i poučavanja na daljinu kroz perspektivu studenta
Ovaj rad prikazuje primjenu „ blended learning“ modela učenja i poučavanja unutar akademske zajednice. Blended learning ili b-learning pristup učenju i poučavanju na daljinu uključuje aktivnosti koje se odnose na planiranje i provedbu kombinirane aktivnosti tradicionalnog pristupa učioničke nastave s novim informacijsko-komunikacijskim tehnologijama učenja i poučavanja na daljinu. Primjenom različitih mogućnosti instrukcijskog dizajna te kontinuirane evaluacije tijekom provedbe programa kontinuirano se usklađuje omjer učioničke nastave i uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije. Kontinuirani razvoj ovakvog modela učenja i poučavanja prikazan je kroz istraživanje provedeno na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu.
blended learning; b-learning; učenje i poučavanje; razvoj modela b-learning
nije evidentirano
engleski
Characteristics and capabilities b-learning model of learning and teaching in the distance learning through the perspective of student
nije evidentirano
blended learning; b-learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
347-351.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
32 međunarodni skup MIPRO
Čičin-Šajn, M., Turčić Prstačić, I., Sluganović, I., Uroda, I.
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-042-7
Podaci o skupu
32.međunarodni skup MIPRO - CE Computers in Education
predavanje
26.05.2009-28.05.2009
Opatija, Hrvatska