» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju (CROSBI ID 149972)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rončević Nena ; Ledić Jasminka ; Ćulum Bojana
hrvatski
» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju
U teorijskom dijelu rada daje se prikaz različitih pristupa i definicija održivog razvoja, analizira se uloga visokoškolskih institucija u promicanju ideje održivog razvoja i izloženi su rezultati dosadašnjih istraživanja koja se bave socijalnoekološkom problematikom. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati pilot istraživanja provedenog na Sveučilištu u Rijeci (2007.) na uzorku od 105 studenata. Cilj istraživanja bio je ispitati informiranost i razumijevanje koncepta održivog razvoja, kao i stavove i ponašanje povezane s nekim aspektima tog koncepta. Glavna pretpostavka istraživanja da ispitanici slabo poznaju koncept održivog razvoja, te da, kao posljedica toga, njihovi stavovi i životne navike ne daju garancije za potreban pristup ovome području potvrđena je. Drugim riječima, većina ispitanika ne zna definirati održivi razvoj. Ispitanici najmanje percipiraju odgovornost škola u promociji ideje održivog razvoja, prema njihovom mišljenju važniju ulogu imaju udruge i mediji, a najvažniju politička razina. Studenti smatraju da je upravo politička volja prva stepenica u promociji ideje održivog razvoja, odakle se onda treba širiti društvom. Bez inicijalne aktivnosti s političke razine promocija ideje održivog razvoja nije moguća.
odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; stavovi studenata o održivom razvoju
nije evidentirano
engleski
"I'm not sure what is it about, but it is important" - what students from University of Rijeka think about sustainable development
nije evidentirano
education for sustainable development; students' attitudes towards sustainable development
nije evidentirano