Rehabilitacija predškolske gluhe i teško nagluhe djece s poteškoćama u razvoju govora (CROSBI ID 473108)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Benković, Dunja
hrvatski
Rehabilitacija predškolske gluhe i teško nagluhe djece s poteškoćama u razvoju govora
Kod pojedine teško slušno oštećene djece predškolskog uzrasta uočavamo, da se usprkos napredovanju na slušnom planu, javljaju određeni problemi koji sprječavaju napredak u razvoju govora. Takva djeca (uz korektnu artikulaciju i često i slušnu identifikaciju izoliranih logatoma) nisu u stanju strukturirati, ponoviti niti zapamtiti ni najjednostavnije riječi. U takvim slučajevima paralelno s našim klasičnim radom po VT sistemu treba smisleno provoditi i prilagođeni program, te dijete uvesti u strukturu govora i jezika svim dostupnim audiovizualnim i proprioceptivnim kanalima. Uz to je potrebna i maksimalna suradnja s roditeljima uz konkretne upute za rad kod kuće. Cilj nam je djetetu pomoći da putem svih dostupnih kanala uđe u strukturu govora, te da se iz konfuzne situacije brbljanja bez smisla i nedefinirane artikulacije izvuče sigurna baza - nukleus govora.
.
nije evidentirano
engleski
Rehabilitation of preschool deaf and severly hard of hearing children with difficulties in speech development
nije evidentirano
cochlear implantation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
Buzina, Tanja ; Titl, Ivanka
Zagreb: Poliklinika SUVAG
Podaci o skupu
Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
predavanje
16.05.1996-18.05.1996
Zagreb, Hrvatska