Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom (CROSBI ID 473126)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Gavrilović, Zdenka Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom // Simpozij o umjetnoj pužnici. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2000

Podaci o odgovornosti

Gavrilović, Zdenka

hrvatski

Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom

U odjelima Poliklinike SUVAG provode se rehabilitacijsko-edukacijski programi s pacijentima kojima je ugrađena umjetna pužnica. Tako u predškolskom odjelu 12-tero djece s ugrađenom umjetnom pužnicom slijedi rehabilitacijsko-edukacijske programe (2 grupe - 2 modela). Postoje razne metode koje imaju za cilj naučiti i razviti komunikaciju slušno oštećenih osoba. Verbotonalna metoda realizira ljudsku komunikaciju na prirodan i jednostavan način. To znači slušno oštećenu osobu naučiti slušati i govoriti. Razvoj govora i jezika preko slušanja zahtjeva maksimalan razvoj slušnih mogućnosti (auditivna progresija), a koje slijedi dobra upotreba slušnih pomagala. Budući da je realizacija kompleksnog programa rehabilitacije i edukacije bazirana na slušnim ostacima - kohlearni implant ju olakšava i obogaćuje. Činjenica da su slušni putevi otvoreni (osoba čuje) pomaže realizaciji slušanja (osoba sluša) i na taj način čini razvoj govora (slijedeći lingvističku progresiju) lakšim. Programiranje rehabilitacijsko-edukacijskih procesa, uzimajući u obzir osobitosti vezane uz kohlearni implant, treba slijediti generalne zadatke: - kreirati interakciju između djeteta i rehabilitatora-edukatora - kreirati pozitivnu atmosferu u kojoj će biti moguća realizacija razvoja: - slušanja (auditivna progresija), - kognitivnih sposobnosti (razvoj mišljenja, učenje, ...) - kreativnosti (uključujući afektivnost i imaginaciju), - komunikacije. Kompletan rehabilitacijsko-edukativni proces treba staviti u interakciju: - dijete i njegove sposobnosti - obitelj - stručnjake. Dobro struktuiran program i dobra i intenzivna provedba svih sudionika dovodi do rezultata koji pokazuju poboljšanje u realizaciji auditivne progresije, kvalitete artikulacije, razvoja govora i komunikacije na bazi govora - generalni poboljšanje socijalne i školske integracije.

umjetna pužnica

nije evidentirano

engleski

Verbotonal rehabilitation of children with cochlear implant

nije evidentirano

cochlear implantation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Simpozij o umjetnoj pužnici

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Simpozij o umjetnoj pužnici

predavanje

25.05.2000-25.05.2000

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti