Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pritužbe kupaca, dar s neba (CROSBI ID 150485)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Pritužbe kupaca, dar s neba // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 5 (2009), 52; 88-89

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Pritužbe kupaca, dar s neba

Svako poduzeće ima svoju svrhu tek ako svoju novostvorenu vrijednost realizira na tržištu, odnosno samo ako njegovi proizvodi ili usluge nađu put do zadovoljnih kupaca. Svako unaprjeđenje koje poduzeće poduzima ima za svrhu približavanje kupcima. Pa ipak, često unatoč mjerama unaprjeđenja prodaja jednostavno stagnira ili čak opada. Pritužbe kupaca pritom često imaju veću vrijednost nego svi napori uloženi u planiranje. Kupci se najčešće ljute zbog neispravnih proizvoda, nepotpunih usluga, nepotpune ili pogrešne deklaracije, neispravnih faktura, dugog vremena odziva itd. Ovi razlozi samo su simptomi i često ukazuju na dublje probleme poduzeća. Ove manifestacije često imaju korijen u lošoj organizaciji, nelogičnim procedurama ili lošim odnosima koje je izazvala loša organizacijska kultura. Ove probleme treba sustavno rješavati jer uzrokuju puno više napora i povećavaju troškove.

pritužbe kupaca; menadžment; nova vrijednost

nije evidentirano

engleski

Customer complaints – a gift from heaven

nije evidentirano

customer complaints; management; new value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (52)

2009.

88-89

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija