Pritužbe kupaca, dar s neba (CROSBI ID 150485)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Pritužbe kupaca, dar s neba
Svako poduzeće ima svoju svrhu tek ako svoju novostvorenu vrijednost realizira na tržištu, odnosno samo ako njegovi proizvodi ili usluge nađu put do zadovoljnih kupaca. Svako unaprjeđenje koje poduzeće poduzima ima za svrhu približavanje kupcima. Pa ipak, često unatoč mjerama unaprjeđenja prodaja jednostavno stagnira ili čak opada. Pritužbe kupaca pritom često imaju veću vrijednost nego svi napori uloženi u planiranje. Kupci se najčešće ljute zbog neispravnih proizvoda, nepotpunih usluga, nepotpune ili pogrešne deklaracije, neispravnih faktura, dugog vremena odziva itd. Ovi razlozi samo su simptomi i često ukazuju na dublje probleme poduzeća. Ove manifestacije često imaju korijen u lošoj organizaciji, nelogičnim procedurama ili lošim odnosima koje je izazvala loša organizacijska kultura. Ove probleme treba sustavno rješavati jer uzrokuju puno više napora i povećavaju troškove.
pritužbe kupaca; menadžment; nova vrijednost
nije evidentirano
engleski
Customer complaints – a gift from heaven
nije evidentirano
customer complaints; management; new value
nije evidentirano