Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Minimum za uključivanje u vrtić i školu; neuropshihološka struktura pisanja (CROSBI ID 473149)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Šoštarić Peklar Miroslava Minimum za uključivanje u vrtić i školu; neuropshihološka struktura pisanja // Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2000

Podaci o odgovornosti

Šoštarić Peklar Miroslava

hrvatski

Minimum za uključivanje u vrtić i školu; neuropshihološka struktura pisanja

Jedan od osnovnih ciljeva verbotonalne rehabilitacije je uspješna integracija djece sa slušnim oštećenjima u redovne vrtiće i škole. Da bi integracija bila što uspješnija, dijete tijekom rehabilitacije mora doseći onu razinu razvijenosti govora i drugih funkcija i vještina koja je karakteristična za njegovu kronološku dob. Na osnovu predoperacijskog psihološkog ispitivanja i zapažanja tijekom predoperacijske rehabilitacije, za svako dijete je potrebno izraditi individualizirani rehabilitacijski program koji pojačano stimulira one funkcije koje nisu razvijene u zadovoljavajućoj mjeri. Takav program prati zakonitosti psihomotornog razvoja djeteta određene klasičnim psihologijskim učenjima (Vigotskij, Piaget i dr.), verbotonalne principe i oslanja se na individualne osobitosti svakog pojedinog djeteta. Da bi se dijete uspješno uključilo u vrtić, potrebno je: 1. da dostigne određenu razinu samostalnosti u brizi za sebe (kontrola sfinktera, samostalnost pri jelu i oblačenju), 2. da verbalno izražava svoje osnovne potrebe i da razumije naloge koji prate grupne aktivnosti 3. da bude emocionalno stabilno. Kriteriji za uključivanje u redovne škole su sljedeći: 1. kognitivne sposobnosti u granicama prosjeka 2. razvijenost psiholingvističkih sposobnosti releventnih za usvajanje vještina čitanja i pisanja 3. nivo razvoja govora koji ne odstupa od kronološke dobi više od 18 mjeseci 4. emocionalna zrelost. Tijekom polaženja redovne škole djeca nastavljaju polaziti ambulantnu slušnogovornu rehabilitaciju.

.

nije evidentirano

engleski

Minimum for enrolling into day-care and school; neuropsychological structure

nije evidentirano

.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG

predavanje

22.05.2000-24.05.2000

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti