Verbotonalna, Gschwendova i Montessori metoda (CROSBI ID 473152)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Prašin, Vladimir
hrvatski
Verbotonalna, Gschwendova i Montessori metoda
Dijete je u središtu aktivnosti Montessori i Verbotonalne metode. Pokret, glazba i govor temelj su ljudskih aktivnosti. Neurofiziologija i Gschwendova metoda pomažu nam razumjeti dječje mogućnosti i teškoće, na kojoj razini teškoće postoje te što mogu učiniti učitelji/ce i terapeuti/terapeutkinje. Važno je znati da se sve aktivnosti u ove tri metode (u trokutu dijete - učitelj/terapeut - metoda) temelje na ljubavi. Početak je ljubav u suodnosu majka - dijete, zatim ljubav u suodnosu učitelj/terapeut - dijete i, na kraju, univerzalna ljubav - ljubav za sva bića. Mi istovremeno djelujemo na tri razine: fizičkoj, mentalnoj i duhovnoj. Zbog toga, polisenzorika i emocije trebaju biti maksimalno aktivirane, a zadatak učitelja/terapeuta je naći optimalan put/ulaz kako bi pomogao djetetu izraziti sebe i da, jednog dana, izraste u "oca cijelog čovječanstva". Uz pomoć ove tri prirodne metode djeca mogu otvoriti svoja srca za sva bića i svijet sagledati novim očima - očima mira i ljubavi.
verbotonalna metoda; Gschwendova metoda; Monetssori metoda
nije evidentirano
engleski
Verbotonal, Gschwend and Montessori methods
nije evidentirano
verbotonal method; Gschwend method; Montessori method
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG
Podaci o skupu
Drugi tečaj za rehablitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG
predavanje
22.05.2000-24.05.2000
Zagreb, Hrvatska