Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Od Maara do Mercatora: Književna artikulacija reklame u modernizmu i postmodernizmu (CROSBI ID 150708)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolanović, Maša Od Maara do Mercatora: Književna artikulacija reklame u modernizmu i postmodernizmu // Književna smotra : časopis za svjetsku književnost, 40 (2008), 3-22

Podaci o odgovornosti

Kolanović, Maša

hrvatski

Od Maara do Mercatora: Književna artikulacija reklame u modernizmu i postmodernizmu

Rad promišlja književnu artikulaciju u modernističkim (Marinković, Joyce, Woolf) i postmodernističkim tekstovima (Bulić, Perišić, Lazić i Kožul, Zajec, Beigbeder, Pelevin) od kojih su prvi u svojim tekstualnim strategijama primarno usredotočeni na označiteljski sloj dok drugi svoju simboličku praksu usredotočuju na označeno reklamne poruke.

reklama; književnost; modernizam; postmodernizam

nije evidentirano

engleski

From Maar to Mercator: Literary Rendering of Advertisment in Modernisim and Postmodernisim

nije evidentirano

advertising; literature; modernisim; postmodernisim

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

2008.

3-22

objavljeno

0455-0463

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti