Od Maara do Mercatora: Književna artikulacija reklame u modernizmu i postmodernizmu (CROSBI ID 150708)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolanović, Maša
hrvatski
Od Maara do Mercatora: Književna artikulacija reklame u modernizmu i postmodernizmu
Rad promišlja književnu artikulaciju u modernističkim (Marinković, Joyce, Woolf) i postmodernističkim tekstovima (Bulić, Perišić, Lazić i Kožul, Zajec, Beigbeder, Pelevin) od kojih su prvi u svojim tekstualnim strategijama primarno usredotočeni na označiteljski sloj dok drugi svoju simboličku praksu usredotočuju na označeno reklamne poruke.
reklama; književnost; modernizam; postmodernizam
nije evidentirano
engleski
From Maar to Mercator: Literary Rendering of Advertisment in Modernisim and Postmodernisim
nije evidentirano
advertising; literature; modernisim; postmodernisim
nije evidentirano