Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija (CROSBI ID 548811)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Ćatić, Iva
hrvatski
Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija
Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.
odgojno-obrazovno ozračje; školsko ozračje; nastavno ozračje; učenička postignuća; kvaliteta škole
nije evidentirano
engleski
Learning Environment - Theoretical and Conceptual Foundations
nije evidentirano
educational environment; school-level environment; classroom-level environment; learning outcomes; quality in school performance
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
predavanje
16.10.2008-18.10.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina