Uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika (CROSBI ID 548868)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Anita
hrvatski
Uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika
Sažetak Učenik danas uzrokuje stalno traženje novih i boljih rješenja nastavno stratešog djelovanja koja vode većoj učinkovitosti učenja. Osnovu rada autorice predstavlja istraživanje o multimedijima u kojem se proučava veza uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika. Istraživanje je utemeljeno na implicitnoj progresivističkoj (konstruktivističkoj) pedagogiji i kognitivističkim teorijskim pristupima. Zaključci istraživanja pokazuju da uporaba multimedija u nastavi implicira mnoge didaktičke transformacije od kojih je jedna od osnovnih daljnje osvješćivanje učitelja u razvijanju osobnih i didaktičko-metodičkih kompetencija u smjeru razvojnih pristupa učenicima.
učitelj; učenik; multimedij; kognitivna teorija multimedijskog učenja; uvjerenja učitelja.
nije evidentirano
engleski
Teacher's convictions to the multimedia and learning outcomes of pupils
nije evidentirano
teacher; pupil; multimedia; cognitive theory of multimedia learning; teachers´ convictions.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
315-324.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cindrić, M., Domović, V. i Matijević, M.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-13-7
Podaci o skupu
Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zadar, Hrvatska