Stanko Piplović: Katastar općine Dugopolje s početka 19. stoljeća (CROSBI ID 150867)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Kljajić, Ivka Stanko Piplović: Dugopolje District Cadastre from the Beginning of the 19th Century / Stanko Piplović: Katastar općine Dugopolje s početka 19. stoljeća // Kartografija i geoinformacije, 7 (2008), 10; 104-107

Kljajić, Ivka

Stanko Piplović: Katastar općine Dugopolje s početka 19. stoljeća

Prikazana je knjiga Katastar općine Dugopolje s početka 19. stoljeća autora Stanka Piplovića. Današnja općina Dugopolje u to se doba sastojala od triju katastarskih općina, općina Dugopolje i Kotlenice koje su pripadale kotaru Split, te općine Koprivno koja je pripadala kotaru Sinj. Na osnovi podataka koje Operati poreznih procjena sadrže u uvodu, Piplović za svaku od triju katastarskih općina piše o njihovim granicama, reljefu, toponimima, vodama, putovima, pazarima, mjerama koje su se upotrebljavale, stanovništvu, zaselcima, društvenoj organizaciji, poljoprivredi i stočarstvu. Nakon tekstualnog dijela o pojedinoj katastarskoj općini priložene su reprodukcije svih listova katastarskih planova u boji i dodataka.

Stanko Piplović; Katastar općine Dugopolje

Stanko Piplović: Dugopolje District Cadastre from the Beginning of the 19th Century

Stanko Piplović; Dugopolje District Cadastre