Usvajanje bioloških sadržaja u osnovnoj školi (CROSBI ID 548905)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krtanjek, Diana ; Radanović, Ines
hrvatski
Usvajanje bioloških sadržaja u osnovnoj školi
Uspješnost usvajanja bioloških sadržaja prema hijerarhijskim razinama učenja i njihovo zaboravljanje istraživano je testovima provjere znanja u osnovnim školama u Drnju, Hlebinama i Koprivnici. Znanje se provjeravalo tri puta tijekom školske godine. Podaci prikupljeni testiranjima analizirani su s obzirom na spol ispitanika, razred koji ispitanici pohađaju, uspjeh iz nastave prirode, biologije i opći uspjeh te uspješnosti pri rješavanju testova. Rezultati su pokazali da se usvojeni sadržaji zaboravljaju tijekom vremena zbog nemogućnosti pronalaženja informacija. Najviše se zaboravljaju sadržaji koji su se kodirali u dugoročno pamćenje obradom na najnižim razinama i dubinama te da učenje novog gradiva u tekućoj školskoj godini ne utječe na zaboravljanje do tada naučenog. Također se pokazalo da su djevojčice u usvajanju bioloških sadržaja uspješnije od dječaka, a da su učenici uspješniji u usvajanju životno primjenjivih bioloških znanja nego u usvajanju znanja značajnog samo za biologiju.
biološki sadržaji; životno primjenjiva znanja; zaboravljanje; razine učenja
nije evidentirano
engleski
Adoption of the biological content in elementary school
nije evidentirano
biological activities; life applicable knowledge; forgetting; learning levels
nije evidentirano
Podaci o prilogu
319-320.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa
Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo
Podaci o skupu
10. Hrvatski biološki kongres
poster
14.09.2009-29.09.2009
Osijek, Hrvatska