Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing (CROSBI ID 38348)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena
hrvatski
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe.
persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije
nije evidentirano
engleski
How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing
nije evidentirano
persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
375-401.
objavljeno
Podaci o knjizi
Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori
Čorkalo Biruški, Dinka
Zagreb: Školska knjiga
2009.
978-953-0-30718-6