Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing (CROSBI ID 38348)

Prilog u knjizi | stručni rad

Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing // Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 375-401

Podaci o odgovornosti

Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena

hrvatski

Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing

U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe.

persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije

nije evidentirano

engleski

How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing

nije evidentirano

persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

375-401.

objavljeno

Podaci o knjizi

Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori

Čorkalo Biruški, Dinka

Zagreb: Školska knjiga

2009.

978-953-0-30718-6

Povezanost rada

Psihologija