Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama (CROSBI ID 473296)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Jakubin, Snježana
hrvatski
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama
Ovaj članak predstavlja iskustva stečena u radu s djecom s višestrukim oštećenjima, s dominantnim govorno-jezičnim poremećajem u razvoju. Da bismo mogli uspostaviti komunikaciju putem likovnog izražavanja među djecom te odgojateljima i terapeutima različitog profila, potrebno je stvoriti povoljno ozraćje u grupi. Gradeći likovni govor i izraz kod djece predškolske dobi i različitih poteškoća moramo izdvojiti i druge bitne čimbenike: - omogućiti djeci igru općenito, a onda i stimulirati likovno-kreativne igre, - poznavati zakonitosti psiho-fizičkog i likovnog razvoja djeteta, - utvrditi na kojem je stupnju dijete u razvoju stalo, - pomoći djetetu osvjestliti sebe u prostoru (razvoj psiho-motorike), - pridobiti roditelje na suradnju. Ostvarivanjem interakcije i komunikacije kroz likovno izražavanje dijete i odgajatelj doživljavaju uspjeh koji je vodilja kroz cijeli, često dugorajan, interaktivni proces. Ovdje mislimo na korelaciju likovnog s ostalim odgojno-obrazovnim područjima, a osobito s jezičnim izražavanjem.
.
nije evidentirano
engleski
Speech and art communication as stimulation for development of a preschool child with special needs
nije evidentirano
.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
239-243-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
Lidija Vujičić, Tanja Vujčić
Opatija: Grad Opatija
Podaci o skupu
Međunarodni stručno-znanstveni skup Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
predavanje
17.03.1999-19.03.1999
Opatija, Hrvatska