Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard (CROSBI ID 549106)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kozina, Melita Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard // CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo (ur.). Rijeka: Case Publishing, 2008. str. 51-60

Podaci o odgovornosti

Kozina, Melita

hrvatski

Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard

Moderne organizacije kontinuirano povećavaju svoju ovisnost o IT-u i njezinoj učinkovitoj potpori u realizaciji poslovne strategije. Ova tendencija dovodi do rastuće potrebe za osiguranjem kvalitetnih aplikacija i IT usluga koje su u skladu s poslovnim zahtjevima. Osiguranje kvalitete IT usluga za potporu poslovanju, traži planiranje, uspostavu, mjerenja i analize te kontinuirano poboljšanje IT procesa. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) osigurava konzistentan koncept najbolje prakse za uspostavu IT service menadžment procesa koji se ugrađuju u IT organizaciju. Cilj rada fokusira na implementaciju procesa upravljanja dogovorenim razinama IT usluga (Service Level Management (SLM)) kao centralnog procesa u području upravljanja IT uslugama (IT Service Management (ITSM)). Upravljanje IT servisima fokusira uspostavi optimalnog balansa između potreba kupaca/korisnika za uslugama, kvalitete i kontinuiteta tih usluga, te relevantnih troškova. SLM je proces koji povezuje osiguravatelja usluga (IT service provider) i primatelja usluga (kupac/korisnik).Budući da implementacija SLM procesa predstavlja prilično težak zadatak za organizaciju, cilj rada je opisati ovu implementaciju kroz potporu modernih menadžment metoda kao što su COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) i IT Balanced Scorecard (IT BSC).

Upravljanje razinama servisa; CobiT; IT Balanced Scorecard

nije evidentirano

engleski

Implementation of Service Level Management using CobiT and the IT Balanced Scorecard

nije evidentirano

Service Level Management; CobiT; IT Balanced Scorecard

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-60.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava

Mislav Polonijo

Rijeka: Case Publishing

Podaci o skupu

CASE 20 - Dvadeseta konferencija o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

predavanje

03.06.2008-05.06.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti