Nastavni program za hrvatski jezik u reformiranoj slovenskoj osnovnoj školi (CROSBI ID 38392)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Benjak, Mirjana ; Požgaj, Hadži, Vesna
hrvatski
Nastavni program za hrvatski jezik u reformiranoj slovenskoj osnovnoj školi
Nacionalno kurikularno vijeće Ministarstva za školstvo i sport Republike Slovenije odlučilo je 1999. godine pristupiti izradi nastavnoga programa za hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi (7, 8. i 9. razred). Značenje toga programa ogleda se u činjenici da se hrvatski jezik kao susjedni jezik ponovno uvodi, nakon višegodišnje stanke, u slovenski osnovnoškolski odgojno-obrazovni sustav. U radu se predstavlja struktura programa (namjena, opći ciljevi, posebni /operativni/ ciljevi, metodički/didaktički principi, standardi znanja, ispitni katalog, standardi i normativi za izvođenje te međupredmetne veze). Programski sadržaji artikuliraju se prema zahtjevima teorije kurikuluma. Program je utemeljen na suvremenim teorijama programiranja, a posebno je naglašen komunikacijsko-kontrastivni pristup učenju/nastavi hrvatskoga jezika, književnosti i kulture.
hrvatski jezik kao izborni predmet, struktura nastavnoga programa, komunikacijsko-kontrastivni pristup
nije evidentirano
engleski
Nastavni program za hrvatski jezik u reformiranoj slovenskoj osnovnoj školi,
nije evidentirano
hrvatski jezik kao izborni predmet, struktura nastavnoga programa, komunikacijsko-kontrastivni pristup
nije evidentirano
Podaci o prilogu
453-464.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj – izazovi na početku XXI. stoljeća
Diana Stolac, Nada Ivanetić, Boris Pritchard
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
2002.
953-6839-13-X