Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija razvoja trgovačkog društva (CROSBI ID 549162)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Cingula, Marijan Strategija razvoja trgovačkog društva // Financije i računovodstvo u razvoju poduzetništva. 2009. str. 11-27

Podaci o odgovornosti

Cingula, Marijan

engleski

Strategija razvoja trgovačkog društva

Za provođenje strategije, unutar poslovne organizacije, presudni su utjecaji generičkih čimbenika: organizacijske strukture i korporativne kulture, a izvan organizacije djeluje čitav niz čimbenika koji su također relevantni za uspjeh poslovne strategije. Ukoliko vanjski čimbenici počinju trajno i značajno djelovati na sprječavanje provođenja poslovne strategije, moguće je da se ugrozi i kontinuitet poslovanja same organizacije. U takvoj situaciji, organizacija mora primijeniti mjere i postupke kriznog menadžmenta i/ili planove čuvanja poslovnog kontinuiteta. Ocjenu o tome kad nastupa potreba za primjenu kriznih planova donose vršni menadžeri, a strategijski planeri moraju pripremiti pravodobne i pouzdane informacije. U slučaju kad nastupi havarija, kao posljedica prirodne katastrofe, tehnološkog akcidenta ili kriminalnih radnji, kriza se lako prepoznaje i mogućnosti intervencije nastupaju odmah. Ako se kriza u okružju promatra kao izvor ugroze poslovnog kontinuiteta, tada je važno imati na umu da se poslovna organizacija u prvo vrijeme pojavljivanja znakova krize, zbog inercije još uvijek ponaša kao da je sve u redu. Zbog toga je potrebno da se već na pojavu prvih znakova odstupanja povoljnih pokazatelja od normalnog stanja, poduzmu mjere primjene planova za očuvanje kontinuiteta poslovanja. Vlasnici i menadžeri moraju preispitati svoje ciljeve i aspiracije te usredotočiti svu pozornost na očuvanje opstanka poslovne organizacije. U sklopu preispitivanja poslovne strategije, svakako treba preispitati i presudne čimbenike poslovnog uspjeha te vidjeti na koji su način postojeći čimbenici ugroženi krizom u okružju. Pronalaženje novih ključnih čimbenika za razvoj ili opstanak organizacije dobivaju prioritet u strategijskoj analizi. Procjena krize u okružju, kao izvora ugroze, pokazuje da je to najintenzivniji i sveobuhvatan izvor nepovoljnih utjecaja na sve najvažnije organizacijske vrijednosti. Zbog toga u uvjetima krize, promjena poslovne strategije mora uslijediti što prije, a ukoliko se pokaže da kriza može biti izazov i za poboljšice u tržišnom položaju i konkurentnosti organizacije, tada je brzina djelovanja također u interesu organizacije.

strategy; organizational structure

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-27.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

X. savjetovanje Hrvatski računovođa

pozvano predavanje

28.05.2009-30.05.2009

Šibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti