Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilog validaciji konstrukta emocionalne inteligencije u uzorku osnovnoškolaca (CROSBI ID 549201)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Buško, Vesna ; Babić, Ana ; Ivanović, Monika Prilog validaciji konstrukta emocionalne inteligencije u uzorku osnovnoškolaca // XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 45-45

Podaci o odgovornosti

Buško, Vesna ; Babić, Ana ; Ivanović, Monika

hrvatski

Prilog validaciji konstrukta emocionalne inteligencije u uzorku osnovnoškolaca

Rad je zamišljen kao prikaz dijela empirijskih provjera vezanih uz predložene operacionalizacije nekih od pretpostavljenih faceta emocionalne inteligencije i njoj srodnih konstrukata. Validacijski postupci izvedeni su na dva empirijski nezavisna skupa podataka prikupljenih na uzorcima djece rane adolescentne dobi. Na prvom skupu podataka (N1=180) analizirani su međusobni odnosi rezultata dobivenih primjenom dvaju instrumenata konstruiranih u obliku objektivnih testova maksimalnog učinka i pokazatelja sposobnosti emocionalne inteligencije odmjerenih na temelju vršnjačkih procjena nekih od komponenata pretpostavljenih modelom Mayera i Saloveya (1997). Ispitivanje na drugom uzorku adolescenata (N2=202) poslužilo je za prikupljanje konvergentnih i diskriminantnih podataka temeljenih na jednako operacionaliziranim vršnjačkim procjenama emocionalne inteligencije i novoizrađenom upitniku za samoprocjenu empatije namijenjenom djeci. Konfirmatornim postupcima provedenim na oba skupa podataka provjerena je unutrašnja struktura i pretpostavljene relacije mjera ispitanih konstrukata. Također, provjeren je aditivni prediktivni značaj mjera emocionalne inteligencije u objašnjenju nekih kriterija socijalne prilagodbe učenika definirane sociometrijskim statusom i pokazateljima agresivnosti djece.

emocionalna inteligencija; konstruktna valjanost; kriterijska valjanost; adolescenti

nije evidentirano

engleski

Contribution to the validation of emotional intelligence construct in a sample of elementary school pupils

nije evidentirano

emotional intelligence; construct validity; criterion validity; adolescents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-45.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova

Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

978-953-7237-34-9

Podaci o skupu

XVI. Dani psihologije u Zadru

predavanje

28.05.2008-30.05.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija