Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje putem igara na mobilnim uređajima (CROSBI ID 549264)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Čišić, Dragan ; Tijan, Edvard ; Ogrizović, Dario Učenje putem igara na mobilnim uređajima // 9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts. 2007

Podaci o odgovornosti

Čišić, Dragan ; Tijan, Edvard ; Ogrizović, Dario

hrvatski

Učenje putem igara na mobilnim uređajima

Razvojnim i inovativnim metodama učenja, koje se temelje na mobilnim igrama, žele se ponuditi nove mogućnosti u svrhu poboljšanja djelotvornosti i efikasnosti učenja. mGBL: mobile Game-Based Learning je STREP (Specific Targeted Research Project) projekt koji je financiran od strane Europske Komisije, unutar 6. okvirnog programa (6th Framework Programme - FP6). mGBL projekt pripada području istraživanja pod nazivom "Tehnologije informacijskog društva- IST" čiji su glavni ciljevi jačanje europske konkurentnosti i tehnološke baze te gradnja društva temeljenog na informacijama i znanju. Unutar projekta mGBL udružilo se deset partnerskih organizacija iz Velike Britanije, Italije, Hrvatske, Austrije i Slovenije kako bi razvili konzolu za prezentaciju razigranog, emocionalnog i edukativnog sadržaja na mobilnim napravama. Specifični ciljevi projekta su dizajn, razvoj i testiranje prototipa igraće konzole koja bi se mogla koristiti za efikasan razvoj igara za mobilno učenje, gdje je fokus na podržavanju odlučivanja u kritičnim situacijama, ne samo na kognitivnom već i na emotivnom planu. Te igre će direktno podupirati učenje pružajući mogućnosti za razvoj znanja i kognitivnih vještina na izbuđujući i inspirirajući, stoga i na vrlo emocionalan načinte će, indirektno, motivirati korisnike da potraže druge medije (npr. klasične knjižnice, tisak itd.) u svrhu učenja. Najveći izazov unutar ovog projekta je ideja o prijenosu sadržaja iz područja upravljanja karijerom, e-zdravlja i e-trgovine koji bi uključivao različitu ciljanu publiku i na emocionalan način. Na temelju inovativnih metoda iz područja m-učenja (mobilno učenja) i najnovijih rezultata istraživanja iz područja didaktike, razvit će se i novi oblici učenja putem igre (game-based learning) na mobilnim uređajima.

Učenje putem igara na mobilnim uređajima

nije evidentirano

engleski

mGBL : mobile Game-Based Learning

nije evidentirano

mGBL: mobile Game-Based Learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts

Podaci o skupu

CARNetova korisnička konferencija (9 ; 2007)

predavanje

19.11.2007-21.11.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice