Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja (CROSBI ID 549535)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škugor, Alma
hrvatski
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja
Kreativnost i sustavni rad postali su nužan uvjet napretka društva o čemu svjedoče mnogi pokazatelji i analize uspjeha pojedinaca i društva koja se razvijaju i idu naprijed. Iako su psiholozi i pedagozi najčešći stručnjaci koji se bave darovitošću djece, u ovom radu prikazano je kako učitelj može poticati i razvijati darovitost kod učenika nižih razreda osnovne škole u nastavi prirode i društva. Nastavni predmet priroda i društvo zbog interdisciplinarnosti svojih sadržaja pruža djetetu cjelovitu spoznaju o svijetu koji ga okružuje. Suvremena početna nastava prirodoslovlja zahtijeva da učenici upoznaju prirodoslovnu metodu i prirodoslovne postupke otkrivanja i dolaženja do znanstvenih spoznaja u prirodoslovlju. Ovakvim pristupom učenju do izražaja dolazi kreativnost i samostalnost učenika koji na taj način razvijaju i ekološku svijest u neposrednom okolišu, ali s ciljem globalnog očuvanja prirode. Učitelj u radu sa svim učenicima treba težiti poticanju mišljenja višeg reda, no u radu s darovitima to je imperativ.
darovitost; nastava prirode i društva; učenici
nije evidentirano
engleski
Gifted pupils and science teaching
nije evidentirano
gift; pupils; science teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-256.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008
Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A.
Baja: Eötvös József Főiskola
978 963 7290 63 3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096