Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike (CROSBI ID 549619)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ivanjek, Lana ; Planinić, Maja ; Sušac, Ana Utjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 286-289

Podaci o odgovornosti

Ivanjek, Lana ; Planinić, Maja ; Sušac, Ana

hrvatski

Utjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike

Dobro je poznato da tradicionalno poučavanje, koje se sastoji od klasičnih predavanja i klasičnih vježbi, ima jako mali utjecaj na konceptualno razumijevanje fizike. Na Fizičkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu je napravljen pokušaj promjene načina poučavanja za studente kolegija Osnove fizike, koji će postati budući profesori fizike. Nastava je modificirana tako da bude interaktivnija. Na predavanjima je smanjena količina prijeđenog gradiva i korištena su konceptualna pitanja. Na vježbama su se kao glavne tehnike koristili grupno rješavanje zadataka, tutorijali razvijeni na University of Washington i rasprava o konceptualnim pitanjima. Učinkovitost nastave mjerena je FCI i CSEM testovima koji su dani prije i nakon nastave. Dobiveni prirast (g) na FCI testu iznosio je 0.64, što je pokazatelj značajnog napretka u studentskom razumijevanju mehanike. Rezultati na CSEM testu pokazuju da se težina određenih područja značajno smanjila. Ukupni rezultati pokazuju da su interaktivne nastavne metode značajno poboljšale konceptualno razumijevanje i mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata.

interaktivne nastavne metode; konceptualno razumijevanje; Force Concept Inventory; Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM)

nije evidentirano

engleski

Influence of interactive teaching methods on students' conceptual knowledge in mechanics, electricity and magnetism

nije evidentirano

interactive teaching methods; conceptual knowledge; Force Concept Inventory; Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

286-289.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

predavanje

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija