Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje fizike kroz vođeno istraživanje (CROSBI ID 549625)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana Učenje fizike kroz vođeno istraživanje // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 249-251

Podaci o odgovornosti

Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana

hrvatski

Učenje fizike kroz vođeno istraživanje

Sudionici će u grupama prolaziti kroz materijale iz serije tutorijala1 na temu sile. Tutorijali pokrivaju koncept sile, drugi i treći Newtonov zakon i koncept hidrostatskog tlaka. Radionica će omogućiti neposredno iskustvo rada s materijalima po principu vođenog istraživanja (eng. guided inquiry) , koji pomažu studentima i učenicima da razviju sposobnosti zaključivanja neophodne za primjenu fizikalnih koncepata na probleme koji se ne mogu riješiti samo memoriranjem formula. Ovi materijali pokazali su se uspješnima u nastavi fizike u raznim zemljama na različitim nivoima.

vođeno istraživanje; Newtonovi zakoni; sile; interaktivan nastava

nije evidentirano

engleski

Learning Physics by Guided Inquiry

nije evidentirano

guided inquiry; Newton's laws; forces; interactive teching methods

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-251.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

predavanje

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija