Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivni načini poučavanja fizike (CROSBI ID 549628)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Planinić, Maja Interaktivni načini poučavanja fizike // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 17-23

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja

hrvatski

Interaktivni načini poučavanja fizike

Osnovna obilježja interaktivne nastave su aktivnost učenika i interakcija između učenika i nastavnika, kao i među samim učenicima.Edukacijska istraživanja u fizici pokazala su značajnu prednost interaktivne nastave u odnosu na tradicionalnu predavačku nastavu u razvijanju konceptualnog razumijevanja u fizici. No, uvijek ostaje pitanje načina provođenja takve nastave, koja je tek rijetkim nastavnicima poznata iz vlastitog školovanja. Diskutirat će se neke osnovne tehnike izvođenja interaktivne nastave poput uporabe konceptualnih pitanja i kartica s odgovorima, poduke vršnjaka (peer instruction), kooperativnog rješavanja zadataka u skupinama i drugih.

nastava fizike; interaktivne metode; poduka vršnjaka; grupno rješavanje zadataka

nije evidentirano

engleski

Interactive engagement methods in physics teaching

nije evidentirano

physics teaching; interactive methods; peer instruction; cooperative problem solving

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-23.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

ostalo

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija