Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici (CROSBI ID 549632)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Katić, Helena ; Planinić, Maja ; Milin Šipuš, Željka
hrvatski
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
Provedeno je preliminarno istraživanje učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu fizike i matematike na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. Sastavljen je test od 8 parova paralelnih pitanja iz fizike (kinematike) i matematike kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta. Rezultati pokazuju da su učenici na pet parova pitanja pokazali bolje razumijevanje grafova u kontekstu matematike, a na preostala tri je razumijevanje bilo bolje u kontekstu fizike. Najtežim se pokazalo interpretiranje nagiba grafa i površine ispod grafa u kontekstu fizike. Diskutirat će se najčešće učeničke poteškoće u razumijevanju grafova i usporediti poteškoće u oba konteksta.
nastava fizike; nastava matematike; grafovi; kinematika
nije evidentirano
engleski
Comparison of student understanding of graphs in mathematics and physics
nije evidentirano
physics education; mathematics education; graphs; kinematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
214-218.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-13-0
Podaci o skupu
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike
predavanje
16.04.2009-18.04.2009
Primošten, Hrvatska