Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici (CROSBI ID 549632)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Katić, Helena ; Planinić, Maja ; Milin Šipuš, Željka Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 214-218

Podaci o odgovornosti

Katić, Helena ; Planinić, Maja ; Milin Šipuš, Željka

hrvatski

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici

Provedeno je preliminarno istraživanje učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu fizike i matematike na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. Sastavljen je test od 8 parova paralelnih pitanja iz fizike (kinematike) i matematike kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta. Rezultati pokazuju da su učenici na pet parova pitanja pokazali bolje razumijevanje grafova u kontekstu matematike, a na preostala tri je razumijevanje bilo bolje u kontekstu fizike. Najtežim se pokazalo interpretiranje nagiba grafa i površine ispod grafa u kontekstu fizike. Diskutirat će se najčešće učeničke poteškoće u razumijevanju grafova i usporediti poteškoće u oba konteksta.

nastava fizike; nastava matematike; grafovi; kinematika

nije evidentirano

engleski

Comparison of student understanding of graphs in mathematics and physics

nije evidentirano

physics education; mathematics education; graphs; kinematics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

214-218.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

predavanje

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija, Matematika