Utjecaj pedagoških koncepcija na razvoj kvalitete institucionalnog ranog odgoja (CROSBI ID 549715)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bašić, Slavica
hrvatski
Utjecaj pedagoških koncepcija na razvoj kvalitete institucionalnog ranog odgoja
U razmatranju se polazi se od hipoteze da realizacija određene pedagogijske koncepcija (primjerice, Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Freinet pedagogija, Reggio pedagogija, humanistički kurikulum) pozitivno utječe na razvoj teorije i prakse kvalitete institucionalnog ranog odgoja. Ta pretpostavka nije empirijski verificirana, ali oslanjajući se na suvremenu raspravu o kvaliteti (kriterijima, razvoju i vrednovanju) institucionalnog odgoja iznosimo pet modela argumentiranja utjecajnosti pedagoških koncepcija na kvalitetu ranog odgoja u institucionalnom kontekstu. Obrazlaganje argumentacijskih modela pretpostavlja pojmovnu jasnoću pa se u radu precizira što je jedna pedagogija odnosno pedagoška koncepcija i što se misli pod pojmom kvaliteta odgoja u ranom institucionalnom kontekstu: nakon razmatranja naravi odnosa pedagoške koncepcije i pedagoške kvalitete postavlja se pitanje: može li orijentiranje na određenu pedagošku koncepciju biti dostatan instrument osiguranja kvalitete ranog odgoja u dječjem vrtiću?
pedagoška koncepcija; pedagoška kvaliteta; kriteriji kvalitete; rani odgoj u institucionalnom kontekstu; modeli legitimiranja kvalitete
nije evidentirano
engleski
Impact of educational concepts to the development of quality of institutional early childhood education
nije evidentirano
pedagogical concept; pedagogical quality; quality criteria; early education in the institutional context; the models of quality legitimation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
pozvano predavanje
16.10.2008-18.10.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina