Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj pedagoških koncepcija na razvoj kvalitete institucionalnog ranog odgoja (CROSBI ID 549715)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Bašić, Slavica Utjecaj pedagoških koncepcija na razvoj kvalitete institucionalnog ranog odgoja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008-18.10.2008

Podaci o odgovornosti

Bašić, Slavica

hrvatski

Utjecaj pedagoških koncepcija na razvoj kvalitete institucionalnog ranog odgoja

U razmatranju se polazi se od hipoteze da realizacija određene pedagogijske koncepcija (primjerice, Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Freinet pedagogija, Reggio pedagogija, humanistički kurikulum) pozitivno utječe na razvoj teorije i prakse kvalitete institucionalnog ranog odgoja. Ta pretpostavka nije empirijski verificirana, ali oslanjajući se na suvremenu raspravu o kvaliteti (kriterijima, razvoju i vrednovanju) institucionalnog odgoja iznosimo pet modela argumentiranja utjecajnosti pedagoških koncepcija na kvalitetu ranog odgoja u institucionalnom kontekstu. Obrazlaganje argumentacijskih modela pretpostavlja pojmovnu jasnoću pa se u radu precizira što je jedna pedagogija odnosno pedagoška koncepcija i što se misli pod pojmom kvaliteta odgoja u ranom institucionalnom kontekstu: nakon razmatranja naravi odnosa pedagoške koncepcije i pedagoške kvalitete postavlja se pitanje: može li orijentiranje na određenu pedagošku koncepciju biti dostatan instrument osiguranja kvalitete ranog odgoja u dječjem vrtiću?

pedagoška koncepcija; pedagoška kvaliteta; kriteriji kvalitete; rani odgoj u institucionalnom kontekstu; modeli legitimiranja kvalitete

nije evidentirano

engleski

Impact of educational concepts to the development of quality of institutional early childhood education

nije evidentirano

pedagogical concept; pedagogical quality; quality criteria; early education in the institutional context; the models of quality legitimation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

pozvano predavanje

16.10.2008-18.10.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija