Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja (CROSBI ID 38501)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
hrvatski
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja
U svijetu koji karakteriziraju dinamične i kompleksne promjene, potreba za cjeloživotnim učenjem pojedinaca i razvojem organizacija koje uče sve je veća. Brzina kojom pojedinci i organizacije uče smatra se jedinom održivom konkurentnom prednošću te nužnim odgovorom na svekolike promjene. Sve to predstavlja izazov odgojno-obrazovnim ustanovama koje imaju primarnu ulogu u stvaranju i širenju znanja te zahtijeva od njih da se mijenjaju i razvijaju prema organizacijama koje uče. Naime danas više nego ikad prije opstanak i održivost najsposobnijih znači zapravo opstanak i održivost najsposobnijih za učenje. U radu se kritički propituju glavne značajke i pitanja potaknuta konceptima cjeloživotnog učenja i organizacije koja uči te iznose razmišljanja o stanju i mogućnostima razvoja odgojno-obrazovnih ustanova prema organizacijama koje uče.
cjeloživotno učenje, organizacija koja uči, promjene, upravljanje znanjem i učenjem, održiva budućnost
nije evidentirano
engleski
Lifelong Learning and Learning Organizations for a Sustainable Future: Challenges and Issues
nije evidentirano
lifelong learning, learning organization, change, knowledge and learning management, sustainable future
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-144.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1)
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-5-2