Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe (CROSBI ID 549826)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vuk, Ružica ; Curić, Zoran ; Jakovčić, Martina Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe // Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine. 2008

Podaci o odgovornosti

Vuk, Ružica ; Curić, Zoran ; Jakovčić, Martina

hrvatski

Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe

U radu su analizirani temeljni dokumenti obveznog osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, Republici Sloveniji te Bosni i Hercegovini na primjeru sadržaja geografije Europe. U dokumentima su analizirani sljedeći elementi: koja dob učenika uči Geografiju Europe, kolika je tjedna satnica, koji su programski sadržaji navedeni u programskim dokumentima, u kojoj su mjeri nastavni sadržaji o Geografiji Europe aktualni s obzirom na prostorne pojave i procese, kako su iskazani ciljevi učenja, obrazovna postignuća i ključni pojmovi, koje ključne kompetencije učenici razvijaju učenjem Geografije Europe, koje su kroskurikularne teme integrirane u nastavni program geografije, kolika je autonomija nastavnika u poučavanju Geografije Europe, postoji li vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika te samovrednovanje škola i nastavnika. Cilj rada je utvrđivanje razlika u konceptu, strukturi i sadržaju nastavnih planova i programa Repulike Slovenije, Republike Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

nastavni plan; nastavni program; ciljevi učenja; načelo aktualizacije; obrazovna postignuća (obrazovni ishodi); vanjsko vrednovanje; samovrednovanje; ključni pojmovi

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of teaching program documents of Republic of Slovenia, Republic of Croatia and Bosnia and Herzegovina – example of the analysis of the approach to regional geography of Europe

nije evidentirano

Teaching plan; teaching program; aims of the subject; principle of actuality; education attainments; external evaluation; self-evaluation; key topics.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

2 kongres geografa Bosne i Hercegovine

predavanje

08.10.2008-11.10.2008

Neum, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

nije evidentirano