Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ispitivanje procjena odgojitelja i studenata predškolskog odgoja o važnosti zadovoljenja dječjih potreba u ustanovi ranoga odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 549925)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Petrović-Sočo, Biserka Ispitivanje procjena odgojitelja i studenata predškolskog odgoja o važnosti zadovoljenja dječjih potreba u ustanovi ranoga odgoja i obrazovanja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja : knjiga sažetaka. 2008

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka

hrvatski

Ispitivanje procjena odgojitelja i studenata predškolskog odgoja o važnosti zadovoljenja dječjih potreba u ustanovi ranoga odgoja i obrazovanja

Rad je dio znanstvenog projekta Metode i modeli u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi u dječjem vrtiću. U ranom djetinjstvu djeca imaju više modela, a ukoliko su uključena u institucijske predškolske programe vrlo su im važni odgojitelji kao modeli. Zbog toga nas je zanimalo kako odgojitelji zaposleni u ustanovama ranog odgoja i obrazovanja i budući odgojitelji – studenti 3. godine studija predškolskog odgoja procjenjuju važnost zadovoljenja dječjih potreba u dobi od 1.-3..godine života u jaslicama, kako ih rangiraju i postoji li u tome statistički značajna razlika između zaposlenih i budućih odgojitelja – studenata. U tu svrhu konstruirana je skala s 33 čestice na kojoj se vrijednost procjenjivala od 1 (najmanje važno) do 5 ( izuzetno važno). Ispitanici su bili studenti 3. godine učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj (N=110) i odgojitelji zaposleni u nekim jaslicama Zagreba i drugih gradova (N=90). .Dobiven je sljedeći rang procjene važnosti zadovoljenja dječjih potrebama u jaslicama: 1. Studentima je najvažnija potreba djeteta za sigurnošću, 2. a odgojiteljima potreba djeteta za osobom u koju imaju povjerenja. Sve su potrebe vrlo visoko procijenjene (više od 4 na skali od 1-5), osim upoznavanja djece s nekim stranim jezikom, kompjutorskim igrama, i odlazak na organizirano zimovanje/ ljetovanje. Razlike smo našli u sljedećim česticama: svakodnevne tjelesne aktivnosti i optimalni broj djece u grupi u kojoj borave. U ta dva slučaja procjene zaposlenih odgojitelja su veće od procjena studenata Međutim, rang korelacija između dviju ispitanih grupa je statistički značajna, to jest obje se grupe ne razlikuju u dobivenim procjenama ili se općenito slažu u procjenama. S dobivenim rezultatima smo zadovoljni, ali ostaje da se oni provjere u praksi.

dijete rane dobi; rani odgoj i obrazovanje; dječje potrebe; stavovi odgojitelja; i studenata; procjenjivanje stavova

nije evidentirano

engleski

Research on Preschool Teachers' and Preschool Students' Evaluation of the Importance on Meeting Children's Needs in Nursery School

nije evidentirano

child early age; early education; children's needs; teachers' attitudes; and students; assessment of attitudes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja : knjiga sažetaka

Podaci o skupu

Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

predavanje

16.10.2008-18.10.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija