Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija (CROSBI ID 549948)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrvoš-Sermek, Draginja ; Tašner, Marina ; Radanović, Ines
hrvatski
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija
Testirano je konceptualno razumijevanje temeljnih pojmova u kemiji, neophodnih za interdisciplinarno razumijevanje prirodnih procesa, u nastavi kemije i biologije. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku osnovnoškolske, srednjoškolske, studentske i nastavničke populacije. Korištena je klasična metoda testa i on-line sustav Ampyx. Dobiveni rezultati bit će korišteni pri izradi testa razvijenosti koncepata tvari (TRKT) za uzrast od 12-18 godina i razvoj kurikuluma nastavnih predmeta kemija i biologija u okviru projekta MZOS(119-0091361- 1081 ; 119-0091361-1223).
poučavanje kemije ; kemijski koncepti
nije evidentirano
engleski
Students' understading of the basic chemical concepts
nije evidentirano
chemical education ; chemical concepts
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-317.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka
Predrag, Novak
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo
978-953-6894-38-3
Podaci o skupu
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera
poster
19.07.2009-22.07.2009
Trogir, Hrvatska