Myths in Media Texts (CROSBI ID 151778)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Car, Viktorija
engleski
Myths in Media Texts
Autorica u tekstu definira i objašnjava pripovjedne elemente u medijskim tekstovima te ističe mit kao njihov konstitutivni element. Polazeći od činjenice da se cjelokupna ljudska komunikacija temelji na pripovijedanju priča, autorica daje pregled narativne teorije u medijima. Iako se događaji sami nameću kao medijske priče, proces je i suprotan – mediji stvaraju priče od pojedinih događaja. Taj kružni proces medijatizacije ovisan je, ali istovremeno i odgovoran za procese kontekstualizacije događaja i osoba. Smještajući problematiku u hrvatski medijski kontekst, na primjerima mitoloških struktura korištenih u izvještavanju o braniteljima i tajkunima, autorica potvrđuje da su mitološke strukture važan element u medijskom oblikovanju i prezentiranju događaja. Pod utjecajem društvenih, političkih i ekonomskih prilika, mediji biraju kut iz kojeg će određen događaj ili osoba biti prezentirani javnosti.
media; media text; narratives; myths
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano