Cjeloživotno učenje i održivi razvoj – potreba redizajniranja odgojno-obrazovnih programa (CROSBI ID 550065)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša
hrvatski
Cjeloživotno učenje i održivi razvoj – potreba redizajniranja odgojno-obrazovnih programa
Obrazovanje za održivi razvoj jedno je od prioritetnih ciljeva i zadataka modernog obrazovanja u konceptu cjeloživotnog učenja. Pri koncipiranju novih i redizajniranju postojećih odgojno-obrazovnih programa valjalo bi implementirati ciljeve, zadatke i sadržaje održivog razvoja uvažavajući holistički pristup. Postojeći sadržaji često su svedeni samo na jedan aspekt – najčešće ekološki. U prilog nedostatnoj zastupljenosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj idu i rezultati istraživanja koji su pokazali da ispitanici nisu upoznati sa pojmom održivog razvoja i mogućnostima obrazovanja za održivi razvoj u konceptu cjeloživotnog učenja.
cjeloživotno učenje; održivi razvoj; odgojno-obrazovni programi
nije evidentirano
engleski
Lifelong learning and sustainable development - need for redesigning of educational programs
nije evidentirano
lifelong learning; sustainable development; educational programs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
287-292.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 (Lifelong learning for sustainable development - Issue 1)
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska